Utilizați bmr ul dvs pentru a pierde în greutate, POȚI PIERDE îN GREUTATE PARCURGâND O ORĂ PE ZI? - FITNESS -


Sfaturi Cum se calculează caloriile arse într-o zi Fie că trebuie ă vă îngrășați au ă lăbiți, cel mai important factor care determină acet proce ete mai mult au mai puțin calorii are prin activitatea zilnică.

Știind cum ă calculați caloriile pe c Conţinut: Sfat Fie că trebuie să vă îngrășați sau să slăbiți, cel mai important factor care determină acest proces este mai mult sau mai puțin calorii arse prin activitatea zilnică. Știind cum să calculați caloriile pe care le ardeți zilnic vă poate ajuta să vă mențineți o greutate sănătoasă sau să țineți pasul cu programul de exerciții. Există multe modalități diferite de a calcula caloriile arse zilnic și acest lucru este destul de ușor.

Cum să utilizați în mod eficient BMR pentru a pierde în greutate

Alternativ, vă puteți baza pe aceste informații pentru a pierde în greutate, a lua în greutate, a menține greutatea sau pur și simplu pentru a vă face o idee mai bună despre nevoile specifice ale corpului dumneavoastră. Corpul uman este ca un motor care funcționează continuu, arde mereu combustibil sau calorii chiar și în timp ce dormi.

BMR este cantitatea minimă de calorii pe care corpul o arde în fiecare zi pentru a menține funcția vitală.

utilizați bmr ul dvs pentru a pierde în greutate

BMR-ul corpului dvs. Pentru a obține cantitatea exactă de calorii pe care corpul tău o arde în fiecare zi, calculează mai întâi valoarea BMR. Utilizați următoarea ecuație pentru a găsi manual raportul BMR. Pentru a obține un număr exact de calorii pe care corpul dvs.

Cum să vă utilizați BMR pentru a pierde în greutate

Fiecare persoană va avea nevoie de o cantitate diferită de calorii, în funcție de nivelul de activitate și de cantitatea de energie cheltuită din exerciții. Înmulțiți BMR cu unul dintre următoarele utilizați bmr ul dvs pentru a pierde în greutate de activitate în funcție de situația dvs. Dacă vă exercitați mai mult de zile pe săptămână sau trăiți un stil de viață activ, înmulțiți BMR cu 1, Dacă faceți exerciții fizice în majoritatea zilelor săptămânii și faceți o activitate viguroasă pe tot parcursul zilei, înmulțiți BMR cu 1.

Dacă faceți exerciții zilnice sau mai mult de o dată pe zi și munca dvs. Utilizați calculatorul online BMR. Un instrument online care vă va ajuta să calculați BMR pe baza informațiilor de bază, cum ar fi vârsta, sexul, înălțimea și greutatea.

Aport de referință pentru a pierde în greutate. Cum să numeri caloriile

Evident, utilizarea unui calculator online poate fi mai ușoară și mai simplă decât calcularea dvs. Dacă doriți să utilizați un calculator online, ar trebui să găsiți un calculator BMR de pe un site de renume.

Există o mulțime de clinici de îngrijire a sănătății, spitale sau site-uri guvernamentale care oferă acum calculatoare BMR online.

Rețineți, trebuie să aveți măsurătorile curente de înălțime și greutate pentru a calcula BMR exact. Cumpărați un monitor de utilizați bmr ul dvs pentru a pierde în greutate cardiac.

utilizați bmr ul dvs pentru a pierde în greutate

O altă metodă de măsurare a caloriilor consumate zilnic este purtarea unui monitor de ritm cardiac. În prezent, pe piață există multe tipuri de monitoare de ritm cardiac pe care le poți purta 24 de ore. Acest aparat vă va ajuta să estimați câte calorii arde corpul pe parcursul zilei indiferent dacă faceți exerciții fizice sau nu.

  1. Pagina principala Sănătate și bunăstare Noi și partenerii noștri folosim cookie-uri pentru a înțelege modul în care utilizați site-ul nostru, pentru a vă îmbunătăți experiența și pentru a vă oferi conținut personalizat și publicitate.
  2. Cristale de pierdere a grăsimilor
  3. Urmând o dietă sănătoasă și reducerea caloriilor este cea mai sigură și cea mai practică modalitate de a pierde în greutate.

Acest instrument vă solicită, de asemenea, să introduceți vârsta, înălțimea, greutatea și sexul. Fiecare mașină va utiliza o formulă sau arde grăsime athlean x algoritm diferit pentru totalul caloriilor arse.

utilizați bmr ul dvs pentru a pierde în greutate

Puteți purta un monitor de ritm cardiac de 24 de ore fără exerciții fizice pentru a vedea câte calorii arde corpul dumneavoastră cu o activitate zilnică normală. Apoi, comparați-l cu caloriile arse atunci când faceți mișcare. Deși nu prea mult, este totuși posibil. Puteți urmări cu ușurință aportul total de calorii prin jurnalul de alimente, aplicația sau site-ul jurnalului alimentar. Pe baza acestui lucru, vă puteți estima obiectivul caloric pentru a atinge greutatea dorită.

Cum să calculați câte calorii aveți nevoie să mâncați pentru a pierde în greutate

Jurnalul de masă vă ajută, de asemenea, să țineți pasul cu planul de masă. Jurnalismul alimentar este, de asemenea, o modalitate excelentă de a arunca o privire mai atentă asupra tipului de mâncare pe care o consumi și de a compara caloriile reale cu obiectivele tale.

Prin intermediul revistei de alimente, puteți afla care alimente conțin cele mai multe calorii ale zilei.

utilizați bmr ul dvs pentru a pierde în greutate

În cele din urmă, un jurnal alimentar vă va putea ajuta să vă urmăriți planurile și să obțineți succes în câștigarea în greutate, slăbire sau menținerea greutății standard. Reduceți caloriile pentru a pierde în greutate. Dacă încercați să slăbiți, asigurați-vă că limitați excesul de calorii în fiecare zi.

utilizați bmr ul dvs pentru a pierde în greutate

Pentru a face acest lucru, trebuie fie să reduceți numărul de calorii pe care le consumați, fie să ardeți mai multe calorii prin exerciții fizice, sau o combinație a celor două. În general, este nevoie de aproximativ de calorii pe săptămână pentru a pierde de la 0,5 kg la 1 kg.

Cunoașterea BMR este crucială pentru a pierde în greutate – așa o găsești pe a ta

Astfel, în fiecare zi trebuie să pierzi de calorii. Nu slăbiți prea repede și nu tăiați prea multe calorii.

utilizați bmr ul dvs pentru a pierde în greutate

Acest exces poate fi periculos și vă poate lăsa obosit, slab și lipsit de substanțe nutritive esențiale. Amintiți-vă că pe măsură ce pierdeți în greutate, va trebui să vă măriți treptat intensitatea exercițiilor pentru a vă menține greutatea.