Cum să ardeți grăsimea brațului cu greutăți


Intindeți-vă pe burtă pe podeaua tare cu picioarele închise, sprijinindu-vă picioarele pe degetele de la picioare și vârfurile picioarelor. Așezați mâinile pe podea și mâinile deschise la o lățime de umăr. Folosiți forța brațelor pentru a vă împinge în sus până când brațele sunt complet extinse. Corpul ar trebui să formeze o linie dreaptă de la cap până la călcâi. Aceasta este poziția de început și de sfârșit a flotării.

Coborâți încet cum să ardeți grăsimea brațului cu greutăți până când coatele formează un unghi de 90 de grade. Inspirați pe măsură ce coborâți. Ridicați încet corpul înapoi într-o poziție extinsă a brațului, expirând când ați terminat. Ați terminat acum o bătaie.

  • Pagina principala 3 moduri de a arde grăsime pe brațe, de a pierde grăsime pe brațe - wikihow Deși accentul principal al acestui exercițiu este umărul, funcționează și bicepsul și tricepsul.
  • CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA LA BRAȚE PENTRU FEMEI - EXERCIȚII DE BRAȚ -
  • Modalități rapide de a arde grasimea brațului Brațului grasimea arde Add: cunevuf83 - Date: - Views: - Clicks:
  • Cumpăra burner de grăsime nz
  • Cum arzi grăsimea de pe brațe Aruncă coperta
  • Mancaruri care te ajuta sa slabesti
  • Cum se face o talie subțire - cele mai eficiente metode Cea mai bună rutină în greutate pentru a arde grăsime.
  • Cum să mențineți greutatea și să ardeți grăsimile, Toxine cu pierdere de grăsime

Variantă: Există multe modalități diferite de a vă schimba flotările de bază. Dacă abia începeți cu brațele, poate fi mai ușor să faceți acest lucru odihnindu-vă genunchii pe podea pe tot parcursul exercițiului.

cum să ardeți grăsimea brațului cu greutăți

De asemenea, puteți face o împingere triunghiulară, ceea ce înseamnă că puneți degetele arătătoare și degetele mari ale ambelor mâini împreună pentru a forma un triunghi chiar sub stern. Faceți flotări pe banca de exerciții.

cum să ardeți grăsimea brațului cu greutăți

Faceți flotări pe un scaun este, de asemenea, un exercițiu popular pentru a ajuta la dezvoltarea bicepsului, precum și pentru a rezolva mușchii mari ai pieptului și umărului.

Pentru acest exercițiu, aveți nevoie doar de o bancă sau platformă, deși puteți folosi și un scaun de bucătărie. Cum se fac flotări pe un scaun: Pierderea în greutate xtraordinară în poziție verticală pe marginea unei bănci sau a unui scaun, îndreptați-vă picioarele în fața dvs.

Folosiți mâinile pentru a cum să ardeți grăsimea brațului cu greutăți marginea scaunului, cu degetele întinse cu fața în jos. Glisați-vă încet de pe scaun fără a vă mișca picioarele. Coborâți încet corpul până la podea, menținând spatele drept, până când brațele formează un unghi de 90 de grade. Îndreptați-vă brațele și împingeți-vă corpul înapoi în poziția inițială.

Variantă: Pentru a crește dificultatea acestui exercițiu, așezați-vă picioarele pe un al doilea scaun.

  1. Pierdere în greutate chef aj
  2. Poate ceai ajuta u pierde in greutate
  3. Cum se elimină excesul de grăsime de pe brațe: 15 pași (cu fotografie) - Sfaturi -
  4. Bacsis Poți paria că atunci când vine timpul să scoți tricourile și blaturile la începutul primăverii, se aude un suspin colectiv în întreaga lume.

Exersează bicepsul. Bicepsul curl este unul dintre cele mai elementare exerciții de ridicare a greutăților, care vă ajută să vă dezvoltați forța brațelor și să arătați mai bine în mânecile scurte. Exercițiile de curlare a bicepsului care vizează bicepsul sunt unde se controlează flexia cotului.

Pentru a face acest exercițiu, aveți nevoie de un set de gantere care cântăresc kg pe fiecare parte. Țineți gantere în fiecare mână și stați în poziție verticală, cu picioarele la lățime de șold. Relaxați-vă brațele pe lateral cu palmele îndreptate în față. Ținând coatele lângă osul șoldului, ridicați încet ambele gantere în sus până când antebrațele aproape vă ating pieptul.

Cum să pierzi grăsimea de brațe

Coborâți încet ganterele înapoi în poziția inițială, menținând tensiunea în biceps. Încercați să mențineți cum să ardeți grăsimea brațului cu greutăți postură corectă pe tot parcursul, menținându-vă spatele drept și stomacul înfipt. Variantă: Dacă sunteți membru al sălii de gimnastică, puteți găsi role pentru biceps, care vă ajută, de asemenea, să vă antrenați același grup muscular ca și utilizarea ganterelor.

Dacă este prima dată când practici bicepsul acasă, poți folosi o sticlă de apă standard de jumătate de litru.

cum să ardeți grăsimea brațului cu greutăți

Așezați-vă într-un scaun împingând greutăți. Acesta este un exercițiu conceput pentru a întări partea superioară a corpului, vizând bicepsul, împreună cu mușchii pieptului și umărului.

Cum arzi grăsimea pe brațe? 3 moduri de a pierde grăsime la nivelul brațelor - wikihow

Pentru a vă întinde pe un scaun cu bilă aveți nevoie de o bilă și o bancă de exerciții. Așezați bara pe scaunul din fața scaunului și montați greutățile corespunzătoare. Ar trebui să alegeți o greutate care este suficient de dificilă, dar care poate efectua încă 8 repetări fără odihnă. Pentru început, bara în sine fără gantere poate fi suficient de grea pentru ao face.

cum să ardeți grăsimea brațului cu greutăți

Așezați-vă plat pe un scaun într-o poziție naturală, cu picioarele pe podea și umerii atingând scaunul. Ridicați mâna pentru a apuca bara cu o mână încleștată, cu mâinile la distanță de umeri. Unii culturisti preferă pumnii largi, dar dacă brațele sunt la distanță de umeri, greutatea este pe biceps.

Folosiți-vă mușchii abdominali și ridicați încet greutatea de pe suport. Poziționați bara chiar deasupra pieptului și îndreptați-vă brațele. Coborâți încet bara până la piept și îndoiți coatele în lateral. Inspiră în timp ce cobori ganterele. Împingeți ganterele înapoi în poziția inițială în timp ce respirați.

Un observator vă va ajuta să ridicați ganterele în poziție, să readuceți ganterele la suport după exercițiu și, în general, să acordați atenție tuturor pentru a vă asigura că nu lăsați ganterele. Împingeți ganterele peste cap. Împingerea capului este un exercițiu excelent de încorporat în regimul de exerciții pentru brațe. Deși acest exercițiu este utilizat în principal pentru a dezvolta mușchii umerilor, funcționează și bicepsul din față și din spate, deci este un exercițiu cuprinzător al brațului.

Cum să exersați împingerea greutăților peste cap este după cum urmează: Începeți în poziție șezând sau în picioare cu o ganteră în fiecare mână și țineți-vă spatele drept. Țineți ganterele la înălțimea umerilor. Coatele ar trebui să fie mai mici decât încheieturile mâinilor, iar palmele sunt orientate înainte. Îndreptați încet brațele pentru a ridica ganterele deasupra capului. Încercați să nu vă îndreptați coatele. Țineți ganterele în poziție timp de secunde, apoi coborâți-le încet înapoi în poziția inițială.

Variantă: Puteți face, de asemenea, acest exercițiu cu bile sau mașini de greutate concepute special pentru flotări aeriene.

Cum să scapi de excesul de grăsime de la braț

Acest exercițiu este, de asemenea, ușor de combinat cu bicepsul francez și exercițiile de haltere. Exersează-ți rotirea brațelor. Rotația brațelor este un exercițiu ușor și excelent care poate fi făcut oricând și oriunde, făcându-l o alegere excelentă pentru începători. Rotația brațelor ajută la tonificarea bicepsului din față și din spate, sporind în același timp rezistența umerilor și a spatelui.

Exersați brațele rotative după cum urmează: Stai cu picioarele la lățimea umerilor și brațele drepte în lateral, astfel încât să fie în linie cu umerii tăi. Începeți să rotiți brațele înainte cu o mișcare circulară mică, cum să ardeți grăsimea brațului cu greutăți a vă mișca încheieturile sau coatele. După aproximativ 20 de secunde, începeți să rotiți brațul în direcția opusă. Variantă: Pentru a crește intensitatea exercițiului, puteți roti brațele mai repede sau puteți folosi gantere suficient de ușoare pentru a putea roti ture.

Este important să înțelegeți că nu este posibil să slăbiți într-o anumită parte a corpului, cum ar fi brațul. Dacă slăbești, atunci se poate întâmpla în talie sau abdomen înainte de a observa o diferență în brațe. Cu toate acestea, dacă mențineți o dietă sănătoasă și un program de exerciții adecvat, cu siguranță veți vedea rezultate pe tot corpul - mai devreme sau mai târziu.

Rețineți că nu este suficient să faceți exerciții numai pentru cum să ardeți grăsimea brațului cu greutăți brațelor și construirea mușchilor. Este adevărat că mușchii tăi vor fi mai fermi, dar dacă mușchii sunt acoperiți sub grăsime, aspectul brațului nu se va schimba prea mult.