Pierderea în greutate 10 lbs în 1 lună


Ardeți calorii pentru pierderea în greutate

Avertizare Zece kilograme într-o lună este un obiectiv ridicat de slăbire care poate să nu fie posibil pentru toată lumea. Cu o dietă sănătoasă și mult exercițiu, vă puteți aștepta să pierdeți între 1 și 2 kilograme pe săptămână, deși puteți pierde mai mult în prima sau două săptămâni.

pierderea în greutate 10 lbs în 1 lună

Va trebui să arzi 3. Pasul 1 Calculați-vă nevoile calorice zilnice. Dacă în prezent te îngrași, mănânci mai multe calorii decât ai nevoie.

  • Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice Pierdere în greutate de 25 kg în 1 lună.
  • Planul de dietă indiană sănătoasă (1 lună) pentru pierderea în greutate - Ingrijirea Pielii -

Adresați-vă medicului dumneavoastră pentru a vă ajuta să aflați numărul de calorii pe care trebuie să le luați în fiecare zi, care va varia în funcție de vârstă, greutate, sănătate, sex și nivel de activitate. Dacă nu vă îngrășați, atunci nu consumați exces de calorii și puteți începe să reduceți aportul caloric pe baza dietei curente.

pierderea în greutate 10 lbs în 1 lună

Pasul 2 Începeți o rutină riguroasă de exerciții aerobice folosind antrenamente precum canotajul, alergarea și înotul. Cantitatea exactă de exercițiu de care aveți nevoie va varia în funcție de greutatea dvs. O persoană de de kilograme, de exemplu, va arde de calorii la fiecare 30 de minute pe un aparat de canotaj, dar de calorii petrecând aceeași perioadă de timp pe aerobic cu pas mare. Pasul colostomie pierdere în greutate Calculați cât de mult exercițiu va trebui să faceți pentru a vă îndeplini obiectivele de slăbire.

pierderea în greutate 10 lbs în 1 lună

Pentru a pierde 10 kilograme într-o lună doar cu exerciții fizice, va trebui să arzi cel puțin 7. Acest lucru va necesita o cantitate semnificativă de exerciții și poate fi chiar prea mult exercițiu, în funcție de starea generală de sănătate și de fitness.

De exemplu, pentru a pierde 10 kilograme cu aerobic cu impact ridicat la o greutate inițială de de kilograme, ar trebui să faci aproape opt ore de exercițiu în fiecare săptămână.

Alimente de mâncat Legume Broccoli, roșii, varză, conopidă, tărtăcuță de șarpe, tărtăcuță amară, spanac, ardei gras, tărtăcuță, ardei iute verde, dovleac, okra, vinete, ridiche, nap, morcov, sfeclă roșie, cartof dulce, cartof cu coajă, ridiche verde, mazăredovleac de vară și fasole verde.

Pasul 4 Creșteți cantitatea de greutate pe care o puteți pierde prin reducerea caloriilor din dieta dumneavoastră. Dacă puteți, de exemplu, să tăiați de calorii pe zi, atunci va trebui doar să ardeți 3.

Dacă beți o mulțime de băuturi răcoritoare sau băuturi cu zahăr, este posibil să ajungeți la pur și simplu tăindu-le din dietă.

La pachet În societatea noastră cu experiență tehnologică, ne-am obișnuit și mai mult să obținem rezultate rapid.

Examinați alte surse de calorii goale, cum ar fi gustări sărate. Mâncând mai multe mese mici în timpul zilei, vă puteți simți mai plin.

How to Convert Pound to Kg- Kg to Lbs

Pasul 5 Incorporează antrenamentul cu greutăți în rutina pierderea în greutate 10 lbs în 1 lună antrenament. Ridicarea greutăților nu va arde la fel de multe calorii ca exercițiile aerobice; totuși, ardeți mai multe calorii pe măsură ce construiți mușchi, deoarece mușchii necesită mai multă energie pentru a le susține.

pierderea în greutate 10 lbs în 1 lună

Încercați exerciții de greutate corporală, cum ar fi genuflexiuni și flotări, sau utilizați aparate de greutate, cum ar fi presa pentru picioare. Ridicarea clopotelor sau a greutăților mâinilor vă poate ajuta, de asemenea, să construiți un mușchi puternic și sănătos.

  1. Pierdere în greutate new point set
  2. Calculator de calorii alimentare Pierderea a 10 kilograme într-o lună este un obiectiv provocator, dar realizabil.
  3. 20 nou născuți în greutate
  4. Pierdere în greutate de 25 kg în 1 lună.
  5. Cum să piardă în greutate într-o diagramă de o lună pentru pierderea in greutate (partea 2) |

Centrele SUA pentru Controlul și Prevenirea Bolilor recomandă cel puțin două zile petrecute pe săptămână cu antrenamente cu greutăți; rutina de antrenament a forței ar trebui să includă toate grupele musculare majore, inclusiv spatele, brațele, picioarele, umerii, abdomenul și pieptul.

Bacsis Pentru majoritatea oamenilor, pierderea în greutate sănătoasă nu depășește o kilogramă sau două pe săptămână, deci este posibil să vă dureze puțin mai mult de o lună pentru a pierde 10 kilograme.

  • Cum să piardă în greutate într-o diagramă de o lună pentru pierderea in greutate partea 2 Piardă partea pentru Pentru a crea orice tip de diagramă, puteți adăuga mai întâi o diagramă la o foaie, apoi puteți selecta celulele de tabel care conțin datele pe care doriți să le folosiți.
  • Cum să pierzi 10 lbs. o lună folosind banda de alergat - Sănătate -

Cu toate acestea, unii oameni scad mai mult în greutate în primele câteva săptămâni de dietă și exerciții fizice, mai ales dacă sunt foarte supraponderali. Avertizare Discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe o rutină de fitness, mai ales dacă încercați să slăbiți rapid.

pierderea în greutate 10 lbs în 1 lună