Cum să pierzi grăsimea brațului din greu, 10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului


10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului

Cardio Imagine: Shutterstock Puteți merge la exerciții cardiovasculare pentru a slăbi mai repede. Exerciții cardiovasculare precum mers pe jos, alergare, înot, aerobic, ciclism, sărituri pe frânghie poate fi foarte eficient în arderea caloriilor. Se recomandă să faceți aproximativ 20 de minute de antrenament cardio de ori pe săptămână.

Durata antrenamentului ar trebui să crească treptat până la de minute, iar frecvența de ori pe săptămână pe măsură ce rezistența ta crește. Push-Ups Imagine: Shutterstock Ridicarea grea este foarte benefică pentru a vă întări brațele. Cu toate acestea, majoritatea dintre noi nu suntem obișnuiți să ridicăm greutăți mari. Ca urmare, a face flotări devine dificilă, în special pentru femei. Puteți începe ținând greutăți pe mâini și genunchi în loc de mâini și degetele de la picioare.

Flexiunile genunchiului sunt un exercițiu excelent pentru începători.

pierdere în greutate bmi 26

În afară de acestea, puteți recurge la flotări deschise cu brațele așezate mai larg decât lățimea umerilor sau la flotări închise, unde brațele așezate aproape una de alta. Halterofilia Imagine: Shutterstock Exercițiul cu greutăți ajută și la pierderea grăsimii din brațe. Puteți începe cu greutăți ușoare de aproximativ 2 până la 3 kilograme și treceți treptat la greutăți mai grele.

dieta f faktor

Ridicarea în greutate întărește mușchii brațelor. Stai drept și ține o pereche de gantere în mâini. Menținându-vă corpul drept, ghemuiți-vă și îndoiți brațele la coate.

Reveniți la poziția inițială.

poate provoca pierderea în greutate neintenționată

Acest lucru vă va menține brațele tonifiate. Triceps Kickback Acest exercițiu tonifică partea din spate a brațelor. Așezați genunchiul stâng pe o bancă. Ținând gantera în mâna dreaptă, ridicați-o spre tavan.

Cum să pierdeți rapid grăsimea pentru brațe pentru femei

Asigurați-vă că spatele este drept pe tot parcursul antrenamentului. Plank în mișcare Acest lucru este eficient în lucrul brațelor superioare împreună cu miezul. Coborâți în poziția de scândură pe o minge de stabilitate cu pieptul și brațele pe minge și degetele de la picioare pe podea.

Ridicați corpul în sus, astfel încât greutatea corpului superior să fie pe brațe. Acest lucru vă ajută și la întărirea corpului.

3 modalitati de a scapa de grasimea de pe brate. Incearca-le si tu!

Vă permite să pierdeți rapid greutatea brațului. Stai drept și întinde brațele drept în fața ta la înălțimea umerilor.

Menținându-le drepte, întindeți-le în lateral și aduceți-le înapoi în față pentru a permite brațului drept să se suprapună peste stânga. Întindeți-le din nou și aduceți-le înapoi pentru a vă face brațul stâng să se suprapună peste dreapta. Acest lucru trebuie repetat de cel puțin 20 de ori. Triceps Dips Scufundările tricepsului sunt foarte eficiente în tonifierea spatelui brațelor.

metoda de slabit

Așezați-vă pe marginea unui scaun cu ambele mâini apucând scaunul și picioarele pe podea la câțiva metri de și poate anxietatea să vă ajute să pierdeți în greutate fața îndepărtată de scaun.

Ținând picioarele drepte, glisați de pe scaun astfel încât să vă susțineți greutatea corporală cu brațele. Coborâți încet corpul pentru a ajunge la un unghi de 90 de grade la coate.

Acum, ridică-ți corpul înapoi, strângând mușchii din spatele brațelor. Inițial, ar trebui să vă mențineți picioarele plate pe podea cu genunchii îndoiți. Dar pe măsură ce exersezi și câștigi forța superioară a corpului, poți încerca să faci asta cu cum să pierzi grăsimea brațului din greu întinse în față.

Efectuați 8 până la 9 repetări. Apăsați pe triceps Începeți stând sau așezându-vă pe un scaun.

10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului - Pierdere În Greutate

Păstrați-vă spatele drept și ridicați o ganteră de aproximativ 3 până la 5 lbs peste cap. Îndoiți cotul astfel încât greutatea să ajungă în spatele capului.

  • Sfaturi Cum să pierzi grăsimea brațului pentru femei Poate că încercați ă pierdeți în greutate pentru a avea brațele tonifiate, ă nu mai fluturați și ă vă agitați.
  • Chiar si atunci cand incepem sa vedem ca pierdem in greutate, exista adesea zone incapatanate care par sa vrea sa isi mentina grasimea suplimentara.
  • Cel mai rapid mod de a reduce grăsimea brațului Brațului reduce grăsimea Add: ninidyki49 - Date: - Views: - Clicks: Harmonica Linea opinii Acestea sunt tipurile de alimente care cresc nivelul de insulină cel mai mult, în organism și, prin urmare, ajută.

După aceasta, îndreptați-vă cotul pentru a reveni la poziția inițială. Repetați de câteva ori. Acesta este un exercițiu mult recomandat pentru a tonifica brațele.

3 modalitati de a scapa de grasimea de pe brate

Bucle de biceps Stai drept și ține o pereche de gantere în fiecare mână. Ținându-ți corpul drept și palmele îndreptate în sus, încordează-te încet ambele brațe îndoindu-le la coate astfel încât bicepsul să fie complet flexat. Coatele ar trebui să fie ținute aproape de părțile tale în timp ce faci acest exercițiu. Țineți această poziție o secundă.

Cum să pierzi grăsimea brațului?

Apoi, coborâți încet greutatea în poziția inițială. Repetați de mai multe ori. Creșteri diagonale Acest exercițiu vă ajută să vă tonificați umerii. Ridicați-vă și țineți gantera cu brațul drept.

  1. Îndepărtați concertul de grăsime
  2. Pagina principala Cum să pierzi grăsimea brațului: obținerea de rezultate reale Vă întrebați cum să pierdeți grăsimea brațului?
  3. Politica De Confidențialitate 10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului Aceste 10 moduri de a pierde grăsimea brațelor vă vor face să distribuiți biletele la spectacolul pistolului în cel mai scurt timp.
  4. Cum să pierdeți rapid grăsimea pentru brațe pentru femei - Sănătate -

Așezați brațul drept peste corp în fața dvs. Ținând brațul drept, ridicați-l încet în fața dvs. Coborâți încet brațul până la șoldul stâng. Repetați acest exercițiu cu brațul stâng. Gantera aplecata peste muste inverse Acest exercițiu vizează tonifierea brațelor, umerilor și spatelui.

Cel mai rapid mod de a reduce grăsimea brațului

Stai drept cu picioarele la distanța umerilor. Îndoiți-vă înainte în talie, făcându-vă trunchiul aproape paralel cu cum să pierzi grăsimea brațului din greu.

Puteți încerca să vă îndoiți cât mai departe posibil.

pierde anunțuri în greutate

Cu o halteră în fiecare mână, țineți brațele drepte și îndreptate spre podea. Ținând brațele drepte, ridicați-le încet unul de celălalt spre tavan. Ajungeți până la poziția în care brațele sunt chiar cu umerii și opriți-vă acolo.

Cum să pierzi grăsimea brațului

Coborâți încet brațele și repetați. Rândul vertical Acest exercițiu funcționează pe spate, umeri și biceps. Ținând o ganteră în fiecare mână, stai drept cu picioarele depărtate de șold.

Păstrați mușchii de bază angajați și ridicați coatele pentru a le aduce la nivelul umerilor. Aduceți greutățile împreună și sus la nivelul pieptului.

Cum să pierzi grăsimea brațului (pentru femei) | Sfaturi | June

Coborâți greutățile la poziția inițială și repetați. Apăsați pe piept pe minge Acest exercițiu funcționează pe tricepsul, umerii, pieptul, mușchii nucleului, fesierii și picioarele.

guayaki yerba mate pierdere în greutate

Poziționați-vă pe o minge astfel încât partea superioară a spatelui și capul să fie sprijinite pe minge, în timp ce partea inferioară a corpului este susținută de picioare în poziție de punte, cu șoldurile ridicate. Îndoiți coatele și aduceți greutățile la piept. Apăsați greutățile spre tavan și îndreptați-vă brațele, strângând mușchii pieptului.