Somn pentru studiul pierderii în greutate. Un somn slab poate împiedica pierderea în greutate, arată studiul


Pagina principala Un somn slab poate împiedica pierderea în greutate, arată studiul O greutate nesănătoasă poate afecta bunăstarea unei persoane în diferite moduri. De aceea, mulți oameni fac un efort conștient pentru a pierde excesul de greutate corporală.

Distribuie Un regim alimentar bogat în proteine contribuie la pierderea în greutate, îmbunătățind în același timp și calitatea somnului, două efecte care se asociază, rezultând o sănătate mai bună - arată un studiu publicat în The American Journal of Clinical Nutrition și preluat de passionsante. Studiul a fost realizat în mai multe etape, cu scopul de a discerne progresiv legătura dintre greutate, somn și o serie de parametri, cum ar fi presiunea arterială sau masa grasă și masa slabă. Participanții, toți supraponderali, au urmat un regim de slăbire: jumătate au beneficiat de o alimentație bogată în proteine, iar cealaltă jumătate, de aporturi moderate.

Dar, se dovedește că un factor ascuns - tiparele de somn - ar putea împiedica cu ușurință aceste eforturi. Un nou studiu arată că somnul neregulat și de calitate slabă poate împiedica oamenii să piardă cu greutate nedorită.

Pierderea în greutate îmbunătățește apneea în somn: studiu Știri Peste 12 milioane de americani suferă de apnee în somn, o afecțiune care determină oamenii să nu mai respire timp de câteva secunde în timp ce dorm și este asociată cu supraponderalitatea sau obezitatea.

Potrivit datelor pe care Institutul Național de Diabet și Boli Digestive și Rinice le-a citat, în Statele Unite, mai mult de unul din trei adulți sunt somn pentru studiul pierderii în greutate. Același lucru este valabil și pentru obezitate - mai mult de un adult din trei din SUA trăiește cu această afecțiune, care îi poate predispune la alte probleme de sănătate, inclusiv diabetul și bolile de inimă.

somn pentru studiul pierderii în greutate

Cu toate acestea, o greutate nesănătoasă nu este singura problemă care amenință bunăstarea oamenilor din SUA și din alte părți. Lipsa somnului de bună calitate provoacă, de asemenea, probleme oamenilor din întreaga lume.

somn pentru studiul pierderii în greutate

Deși adulții au nevoie de cel puțin 7 ore de somn neîntrerupt pe noapte pentru a se simți odihniți, mulți indivizi nu sunt în măsură să realizeze acest ideal. Un somn insuficient, susțin studii recente, poate afecta circulația, aspectele memoriei și chiar relațiile noastre sociale.

Acum, un studiu care apare în International Journal of Obesity a găsit o legătură între somnul insuficient sau perturbat și o altă problemă - pierderea în greutate.

  • Domeniul public articole de pierdere în greutate
  • Если ты хочешь назначить мне свидание, я освобожусь.
  • Каждую ночь юный Танкадо смотрел на свои скрюченные пальцы, вцепившиеся в куклу Дарума note 1и клялся, что отомстит - отомстит стране, которая лишила его матери, а отца заставила бросить его на произвол судьбы.

Rezultatele au arătat că persoanele supraponderale care nu dormeau bine au slăbit mai puțin decât colegii lor care nu aveau probleme de somn. Cercetarea provine de la Unitatea de nutriție umană a Universității Rovira i Virgili din Tarragona, Spania și alte instituții colaboratoare. Jordi Salas-Salvado și colegii săi. Rezultatele cercetării actuale fac parte din acest proces în curs.

De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate

În cercetarea actuală, prof. Salas-Salvadó și colegii săi au analizat datele medicale ale 1.

somn pentru studiul pierderii în greutate

Toți acești participanți erau supraponderali sau aveau obezitate la momentul inițial și aveau, de asemenea, sindrom metabolic, un grup de factori de risc pentru sănătate care includ hipertensiune arterială hipertensiune arterialăniveluri crescute de insulină hiperinsulinemietoleranță scăzută la glucoză și niveluri anormale de lipide din sânge dislipidemie.

Pe tot parcursul anului, acești voluntari au participat la un program intensiv de slăbire care a inclus urmarea unei diete mediteraneene cu conținut scăzut de calorii, creșterea nivelului de activitate fizică și participarea la sesiuni de sprijin comportamental care au avut ca scop îmbunătățirea obiceiurilor și stilului de viață.

Anchetatorii au observat orice modificare a greutății corporale și a grăsimii corporale adipozitate pe tot parcursul anului. De asemenea, au monitorizat tiparele de somn raportate de participanți.

  • Pierderea de grăsime gras grăsime
  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide Nou studiu privind pierderea în greutate Conținutul Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Autor: Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important.
  • Sus - Dormiti suficiente ore.

La sfârșitul perioadei de studiu, prof. Salas-Salvadó și echipa au constatat că participanții care, la momentul inițial, au raportat că nu dorm în același număr de ore în fiecare noapte - un fenomen numit variabilitate ridicată a somnului - pierduseră mai puțin în greutate după un an. În plus, rezultatele au arătat că persoanele care au avut tendința de a dormi mai puțin de 6 ore în fiecare noapte au avut o reducere mai mică a circumferinței taliei decât cele care au dormit ore.

Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important.