Jogging slabit. Slabeste cu jogging


Pentru slabit, sau in general pentru un corp de invidiat, primul pas pe care trebuie sa-l faci este sa elimini grasimea nedorita.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Jogging-ul vă poate ajuta în pierderea în greutate. Îmbunătățește rezistența oaselor, construiește mușchi și menține mintea sănătoasă. Căutați o aplicație de jogging pentru a slăbi? Vă putem ajuta.

Dar asta nu depinde doar de numarul abdomenelor, numarului de iesiri la jogging ori genuflexiunilor facute, ci si de cateva reguli care jogging slabit respectate cu strictete. Furios si iute in sala de sport, in bazinul de inot, pe pista de alergare sau pe bicicleta, toate printr-un antrenament al sistemului cardiovascular bazat pe sprinturi.

Fie ca esti barbat sau jogging slabit, trebuie sa incluzi acest tip de miscare in antrenamentele tale, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.

treziți pierderea în greutate din pădure

Cea mai buna metoda prin care poti sa iti cresti performantele fizice este de a elimina cat mai mult jogging slabit stratul adipos si a pastra sau a imbunatati masa musculara de calitate. Aceste obiective pot fi atinse printr-un program adecvat de alergari rapide, pe intervale foarte scurte de timp, ce nu depasesc 1 minut.

Timp estimat de citire: 3 minute, 44 secunde Asemenea celorlalte antrenamente cardiorespiratorii cardiojogging-ul iti face inima sa bata mai repede, pompand mai mult sange in sistemul cardiovascular, ceea ce duce la o oxigenare intensa a muschilor. Activitatea hormonilor si enzimelor ce sustin dezvoltarea musculaturii este astfel jogging slabit, inima beneficiaza, de asemenea, de aportul de oxigen, iar grasimile in exces din organism se topesc.

Joggingul este OK, dar nu suficient pentru slabit: De ce sprinturile? Pentru a avea o masa musculara de calitate, antrenamentul cardiovascular de joasa intensitate de exemplu, alergarile de tip jogging pe distante mari nu sunt recomandate.

Alex Healthy

In schimb, sprinturile jogging slabit din ce in ce mai populare. Fizicul lui Usain Bolt — un sprinter de top — a facut furori in intreaga lume datorita fibrelor cu contractie rapida care doar astfel pot fi obtinute. Odata jogging slabit ne-am hotaratat sa introducem in programul de sport cateva protocoale de sprinturi, este bine sa ne ingrijim de cateva aspecte importante.

Daca sprinturile vor fi efectuate in sala de sport, jogging slabit banda de alergare sau pe bicicleta statica ori eliptica, vom avea nevoie de incaltaminte corespunzatoare care sa absoarba socurile, pantofi de sport cat mai ficsi pe picior, cu talpa flexibila si nu foarte groasa, in care glezna sa fie libera si suficient de mobila pentru a-si face miscarea completa in sprintare dorsiflexie — plantarflexie.

pierderea în greutate a fost oprită după o lună

Vom alege haine cat mai aerodinamice ca sa nu pierdem din vitezao sticla de apa plata si eventual un gadget pentru a asculta muzica. Odata bifate aceste aspecte, putem trece la pasul urmator.

Cu toate acestea, multi dintre noi nu avem timpul necesar ca sa iesim la alergat sau cel putin nu este o prioritate pentru noi. Chiar nu avem destul timp pentru alergat? Aceasta este o intrebare buna, pentru ca majoritatea avem timpul nostru liber in care alegem sa facem o activitate care ne place. Cum poti face ca alergatul sa fie o activitate care sa merite 30 — 40 de minute din timpul tau liber? Jogging slabit in continuare daca vrei sa afli care sunt beneficiile alergatului cu adevarat, cum poti slabi multe kg doar alergand si ce satisfactie iti da pe termen lung.

Ca incepator, vom aborda un protocol de sprinturi reduse la numar. Nu vom alerga 9 sau 10 sprinturi a cate 45 de secunde sau 1 minut, ci vom incerca sprinturi a cate de secunde, cu intervale de pauza de minute. Pentru a scapa de aceasta jogging slabit, un antrenor de fitness sau de atletism ne va fi de mare ajutor in personalizarea acestor timpi in functie de conditia noastra fizica.

greutăți pentru a pierde grăsimea burtă

Foarte importanta este incalzirea prealabila a tuturor grupelor de muschi. Avantajele multiple ale sprinturilor Studiile incepute inca din anii arata ca eforturile intense, dar scurte ca durata, aduc foarte multe avantaje persoanelor care iubesc acest tip de miscare. Cercetatori din Canada au comparat efectele unui program de antrenament pe intervale de sprinturi, unul incluzand 3 zile pe saptamana de antrenament, si altul 6 zile pe saptamana, cu un program de antrenament de anduranta alergare la intensitate mica pe distante mari.

Joggingul, sanatate la superlativ

Au fost masurati parametrii in ceea ce priveste compozitia corpului, timpul de antrenament si performantele. Antrenamentele cu intervale au constat in sprinturi de 30 de secunde, cu 4 minute pauza.

Joggingul este OK, dar nu suficient pentru slabit. Grupul de anduranta a peirdut 5. Altfel spus, poti slabi mai mult si mai eficient cu ajutorul sprinturilor. Iti vei imbunatati si conditia fizica, vei deveni mai rapid si vei putea sustine eforturi din ce in ce mai intense.

Slabeste cu jogging

Contraindicatii ale sprinturilor Ca in orice sport, exista cateva contraindicatii si in ceea ce priveste efectuarea sprinturilor.

Persoanele cu gradul 3 sau 4 de obezitatecei cu probleme la nivelul genunchilor sau al coloanei vertebrale sau cei care au alte probleme de sanatate care impiedica antrenamentele sprint ar trebui sa se tina departe de acest sport. In cazul indivizilor cu obezitate de grad 3 sau 4, se va urmari intr-o faza initiala o scadere in greutate prin alimentatie. Daniela Mateiu.